فرایند سفارش پارتیشن اداری

در زمان سفارش و تهیه نقشه برای یک محل اداری و یک فضا ، مدیر شرکت اگر با نکات فنی برای جداسازی فضا و ایجاد محل کار جدید و یا افزودن اتاق آشنایی کافی داشته باشد ، باید نکاتی را در نظر بگیرد. اگر اینگونه نباشد باید با یک شرکت تولید کننده پارتیشن های دوجداره تماس بگیرد تا کارشناسان آن شرکت علاوه بر اندازه گیری نمودن طول و ارتفاع پارتیشن ، موارد ضروری و مهم را به مسئول اجرای آن شرکت و کمپانی اعلام کنند. در صورتی که کارشناسی باتجربه و خبره باشد بیاد همه ی مسائلی را که با پارتیشن دوجداره مرتبط هستند در اختیار کارفرمایی خود قرار بدهد .

مثلا برای پارتیشن بندی اداره می توان از پارتیشن الیت استفاده کرد که نمونه ی خاصی از پارتیشن دوجداره یا اداری می باشد و یا نمونه کارها و تصاویری مربوط به پارتیشن را در اختیار کارفرما قرار دهد ، تا در نهایت کارفرما برای انتخاب پارتیشن دوجداه و اداری هیچ مشکلی نداشته باشد. کارشناس فروش پارتیشن وظیفه دارد تا به عنوان یک مشاور به کارفرما بگوید که می خواهد پارتیشن دوجداره با کرکره باشد یا اینکه پارتیشن دوجداره با شیشه مات یا پارتیشن دوجداره با شیشه سندبلاست باشد همچنین باید در مورد جنس پارتیشن مشاوره های لازم را بدهد که می خواهد پارتیشن دوجداره ام دی اف استفاده کند یا پارتیشن شیشه ای.

اگر مشتری تصمیم بگیرد که از پارتیشن دوجداره ام دی اف استفاده کند باید بداند که هم پارتیشن های تمام ام دی اف و هم نیمه شیشه و نیمه ام دی اف وجود داشته است. دقت داشته باشید که این گونه جزئیات و ترکیب ها همگی در قیمت پارتیشن دوجداره یا اداری تاثیر پذیر هستند و باید پارتیشنی که انتخاب می کنید با دیگر دکوراسیون شما مانند فایل ، کمد ، میزها و …. هماهنگی داشته باشد.کارشناسان فروش پارتیشن وظیفه دارند تا سمپل رنگ و رنگ پارتیشن را در اختیار مشتریان قرار بدهند تا پرده کرکره و رنگ ام دی اف پارتیشن را معمولا از نوع کرکره سوئدی ولومی ۱۶میل و ۲۵ باشد ، انتخاب کنند. پس دقت داشته باشید برای انتخاب پارتیشن دوجداره و یا جدا کننده نیاز مند طی فرآیندهای دقیقی است که مجموعه ما برای این منظور کارشناسان باتجربه را برای مشاوره در اختیار مشتریان عزیز نهاده است.