پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره ام دی اف

پارتیشن دوجداره تمام بلوک MDF همان گونه که می توانید از نام این پارتیشن ها متوجه شوید ، این نوع پارتیشن دوجداره به عنوان یک دیوار کاذب می توانند در عایق بودن صدا مهم ترین نقش را داشته باشد.

پارتیشن کوتاه

در این پارتیشن ها ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر است و برای ایجاد نمودن نظم و همچنین تمرکز پرسنل از آن استفاده می شود . علاوه بر آن اگر مدیر یک مجموعه هستید می توایند برای نظارت بهتر بر روی کارکنان خود از آن استفاده نمایید.

پارتیشن نیمه بلند

این نوع پارتیشن ها ارتفاع ۲۰۵ سانتی متری دارند . این پارتیشن ها برای محیط های مناسب هستند که در آن سیستم های تهویه و سرمایش / گرمایش محدودیت داشته اند . علاوه بر آن این پارتیشن ها برای محیط های اداری دفتری به منظور تهویه هوا و گردش هوا بسیار مناسب می باشند.

پارتیشن خانگی

این پارتیشن ها با پارتیشن های اداری آنها خیلی تفاوت داشته است ولی از نظر ضخامتی و هم ظاهری آنها دکوراتیوتر می باشد و به عنوان یک جدا کننده قسمت تی وی روم یا آشپزخانه می توانند استفاده شوند.

پارتیشن تمام چرمی

نمی توان بصورت دقیق نام این پرده های ضخیم و سنگین را که جنسشان از چرم است ، پارتیشن نامید . برخی از موارد با چهارچوب چوبی و MDF نصب می گردد و بیشتر در آزمایشگاههای بیمارستان ها کاربرد داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *